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[PB]Commande non reçus

(4 messages)
  1. Chat0ozzzz
    Mini hamster
    28 messages
    Inscrit en 2010

    Bonjour j'ai commandé sur The Hut le 02/04/2010
    Forza 3 et Resonance Of Fate malheureusement je n'ai reçus que Forza 3. Je leur ai donc envoyé un message le 15/04/10

    Voici le message :

    Sent by: You. 15 April 2010, 19:30

    Hello, I ordered Friday, April 2 Forza 3 and Resonance of Fate for Xbox 360 but I received only Forza 3 . Is there a problem with the order?

    Cordially ****** *****

    La réponse
    Sent by: TheHut.com. 16 April 2010, 14:11

    Hi *****

    Thanks for your email

    I am really sorry that you have not received your order.

    This was sent to you on 06/04/10

    Delivery usually takes 3-5 working days.

    We need to allow a further 5 days for your delivery to still arrive before this can been classed as lost in the post.

    If you have not received this by the 06/05/10 we can then start to trace this for you.

    If you have any further questions, please feel free to contact me

    Regards
    Craig

    J'ai donc renvoyé le message que j'avais déjà envoyé :

    Sent by: You. 06 May 2010, 12:51

    Hello, I ordered Friday, April 2 Forza 3 and Resonance of Fate for Xbox 360 but I received only Forza 3 . Is there a problem with the order?

    Cordially **** *****

    La réponse

    Sent by: TheHut.com. 07 May 2010, 16:46

    Hi

    Thank you for your email

    I am sorry that you have not received your order.

    Your item was sent to you on 06/04 and we would have expected it to arrive with you by now.

    We will need to trace your item and in order to arrange this we will post a self declaration form to you. When you receive this please could you sign and return the form to the following name and address:

    The Hut.Com Admin Centre,
    First Floor,
    Meridian House,
    Rudheath,
    Northwich,
    Cheshire,
    CW9 7RA

    Alternatively you can fax this to us on 0845 862 1118.

    Once the form has been returned to us we will investigate further and arrange a replacement or refund as requested on the completed form.

    Pouvez vous m'aider à rédiger une réponse, si j'ai bien compris il faut que j'envoie une lettre en Angleterre n'est il pas possible de leur demander de leur envoyer par Email.
    De plus le jeu que je n'ai toujours pas reçus ne m'intéresse plus étant données que Red Dead Redemption sort bientôt .

    Merci d'avance pour votre aide !

    Regards
    Kathryn

    Posté il y a 14 années #
  2. Jason Stathamster
    Le boss des maths
    6015 messages
    Inscrit en 2009Possède 100 jeux PS3Possède 100 jeux xbox 360Possède 100 jeux Wii

    Bonjour Chat0ozzzz,

    Tu vas recevoir une lettre avec un formulaire à remplir et à renvoyer (par courrier ou fax).
    Je ne connais pas le formulaire de thehut mais je connais celui de zavvi (je pense qu'il est très similaire).
    Sur le formulaire de zavvi, tu peux choisir entre remboursement, renvoi du jeu ou bon d'achat. Donc j'imagine que c'est pareil.

    Quand tu auras reçu le courrier, je t'aiderai à le remplir si tu veux mais il faudra m'en fournir un scan à mon email :

    Posté il y a 14 années #
  3. Chat0ozzzz
    Mini hamster
    28 messages
    Inscrit en 2010

    Merci pour ton aide et ta réponse rapide

    J'ai payer par E-Carte ils vont pouvoir quand même rembourser ?

    Posté il y a 14 années #
  4. Jason Stathamster
    Le boss des maths
    6015 messages
    Inscrit en 2009Possède 100 jeux PS3Possède 100 jeux xbox 360Possède 100 jeux Wii

    Normalement il est possible de rembourser sur une e-carte bleue.

    Posté il y a 14 années #

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